Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2006

Για μια φιλία

Όταν έμαθα πως παρέες ανδρών έχουν καθιερώσει τις εβδομαδιαίες συναθροίσεις σε ταβέρνες, ουζερί και συναφή στα πρότυπα της τριάδας του 50-50, δεν εξεπλάγην. Ανήκω, βλέπετε, κι εγώ σ' αυτούς που συγκίνησε η φιλία των τριών, που όχι μόνο αντέχει στο χρόνο, αλλά διατηρεί και τη δυναμική της. Μένει να φανεί βέβαια αν όλοι εμείς που πιστεύουμε σ' αυτήν και την αποζητούμε, θα καταβάλουμε και τις απαραίτητες για τη διασφάλισή της προσπάθειες, αναβαθμίζοντας με τον τρόπο αυτό και το βιοτικό μας επίπεδο. Οι γιορτές αποτελούν σε κάθε περίπτωση μια καλή ευκαιρία, για να ασχοληθούμε με τις διαπροσωπικές μας σχέσεις, πόσω μάλλον με εκείνες που πιστεύουμε πως μπορούν να μας συντροφεύουν και το 2007. Ίδωμεν...

3 σχόλια:

snd07 είπε...

Αγαπητέ Κώστα!

Με εντυπωσίασε πρώτα απ' όλα η αισθητική της σελίδας (θετικά πάντα..) :)
Δεν έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου προς το παρόν.. Αυτό που μου άρεσε ήταν το μισοάδειο ποτήρι..το ύφος του, που διαφοροποιείται από των άρθρων,ήταν μια ευχάριστη έκπληξη..

Θα επανέλθω δριμύτερη..
Καλή συνέχεια!
Δάφνη

plats είπε...

Κοίτα όσον αφορά τις ανοιχτές συζητήσεις απ όσο ξέρω και βλέπω γίνονται πολύ συχνά και μάλιστα το κάλεσμα δεν απευθύνεται μόνο σε φοιτητές.. Τα μπάχαλα και οι τραμπουκισμοί υπαρχουν (να ναι καλά οι ΟΝΕΔιτες)αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι δεν γίνονται εποικοδομητικοί διάλογοι στους χώρους του πανεπιστημίου.

ΥΓ.1
Δεν μου απάντησες κοτόπουλο στο προηγούμενο comment μου στο "για το καλό μας"

ΥΓ.2
Επέτρεψέ μου να αμφιβάλλω λίγο για τον δυναμισμό της πλειοψηφίας των σημερινών φοιτητών. Και δεν βγάζω τον εαυτό μου απ έξω..

plats είπε...

ΟΥΠΣ ΛΑΘΟΣ