Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2007

Το φετινό μου δώρο

Αυτές τις γιορτές αποφάσισα να δωρίσω στον εαυτό μου χρόνο, περισσότερο χρόνο απ' ό,τι συνήθως του αφιερώνω. Φοβούμενος όμως πως δύσκολα θα τα καταφέρω εντός των τειχών, βρέθηκα για λίγες μέρες στο Άγιο Όρος, όπου, καθώς λένε, οι συνθήκες ευνοούν την ενδοσκόπηση. Πράγματι, μου δόθηκε η ευκαιρία να εξετάσω κάθε σχεδόν πτυχή της ζωής μου, ακόμη κι αυτές που προτιμώ συνήθως να προσπερνώ, και να διαμορφώσω εν τέλει μια σαφέστερη εικόνα του είναι μου. Η συγκεκριμένη εξέλιξη δυστυχώς δεν ενισχύει κατ' ανάγκην την αυτοπεποίθηση, διευκολύνει όμως τη λήψη αποφάσεων και βοηθά να διαμορφώσουμε τη ζωή μας με βάση αυτό που είμαστε κι όχι αυτό που νομίζουμε ή θα θέλαμε να είμαστε... Παρεμπιπτόντως, θα 'θελα λίγη από τη γαλήνη ορισμένων μοναχών του Όρους.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

check

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΕ ΑΚΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΣ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓ. ΟΡΟΣ ... ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ... ΑΛΛΟΙ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ-ΗΓΕΣΙΑ-ΕΞΟΥΣΙΑ ... ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΛΗΝΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΑΞΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΑΞΙΟΙ ΟΣΟΙ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ (ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΟΥΣ).ΑΦΙΕΡΩΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΑΠΛΑ ΨΑΞΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠ.. ΣΥΝΟΔΟΥΣ.ΠΑΡΑΦΡΑΖΟΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΠΕΡΙΠΑΤΗΤΗ KEEP WALKING BUT NOT ALONE.