Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2007

Μια συνηθισμένη μέρα

Αυτή η καθημερινότητα... Τον εκμηδενίζει το χρόνο, οι μέρες φεύγουν τόσο γρήγορα, που φτάνεις να κοιτάς το ημερoλόγιο και ν' απορείς πότε φτάσαμε στις 10, στις 15, στις 30 του μήνα... Αν μπορούσε να κάνει το ίδιο και με τη φθορά που συνεπάγεται η πάροδός του, να την εξοντώσει κι αυτή...
Υγ: Αυτή η ρούκετα της Παρασκευής νιώθω πως μας γύρισε πολλά χρόνια πίσω. Άραγε, θα ασχοληθούμε ποτέ σοβαρά σ' αυτόν τον τόπο με την πρόληψη ή θα πρέπει κάθε φορά να πλησιάσουμε στο ναδίρ, για να λάβουμε τα απαραίτητα μέτρα;

2 σχόλια:

lenaki είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΔΕΡΦΑΚΙ,
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ! ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΑ COMMENT...ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ!!:) ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΨΕΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΜΕΡΑ! ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗ ΦΘΟΡΑ! ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ...ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕ!:) ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ ΚΙ ΑΝ ΟΧΙ..ΤΟΤΕ ΟΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΥΣΙΕΣ!ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ,ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ, ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠ'ΑΥΤΟΥΣ! ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ..ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ! (ΒΛ. ΠΛΕΟΝ ΣΧΟΛΗ :) )
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗ!
ΣΕ ΦΙΛΩ
ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ! :)

Μους είπε...

ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΠΕΡΝΟΥΝ

οποιος κατάλαβε κατάλαβε.