Κυριακή 27 Μαΐου 2007

Carpe diem

Από χθες, που αυξήθηκε ουσιαστικά ο ελεύθερός μου χρόνος, νομίζω πως νιώθω, όπως ο τυχερός του τζόκερ, δυνατός, με μεγαλύτερο φάσμα επιλογών, και αγχωμένος, επειδή θέλω να προβώ στις καλύτερες. Με δεδομένα τα παραπάνω, το βλέμμα μου συνάντησε σήμερα το πρωί μια νεαρή ελιά και με υποχρέωσε να θυμηθώ πως εκείνη θα στέκει εκεί και θα παρακολουθεί τη δική μου ζωή, τη ζωή των παιδιών μου -τρόπος του λέγειν- κι αυτήν των δικών τους παιδιών, ήρεμη κι αμέριμνη. Carpe diem λοιπόν...

Υγ1: Προτάσεις για την αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου είναι ευπρόσδεκτες.

Υγ2: Επειδή δεν είμαι σίγουρος πώς ακριβώς νιώθουν όσοι κερδίζουν το τζόκερ, μήπως θα ήθελε κανείς να μου χαρίσει κάνα δις, για να μελετήσω το θέμα; Θα του είμαι υπόχρεος για τη χαρά της γνώσης που θα μου προσφέρει... :)

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ, ΓΙΑΤΡΟΙ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ κοκ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ, ΕΣΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΖΗΤΑΤΕ ΤΟ ΕΛΙΞΗΡΙΟ ΤΗΣ ΝΕΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Η ΝΕΑΡΗ ΕΛΙΑ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ. ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙ ΑΥΤΟ; ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ Ή ΤΗΝ ΞΕΡΙΖΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ;

Πρασσάς K. είπε...

Μάλλον εθελοτυφλούμε...

Σοφία είπε...

Δεν έχω καμιά καλή πρόταση εκτός της κλασικής: πολλά ταξίδια και πολλές περιγραφές στο ιστολόγιο ώστε να νομίζουμε κι εμείς ότι ταξιδέψαμε μαζί σου :-)
Kαι μιας και το 'φερε η κουβέντα, πώς περάσατε στην Δαδιά;

Πρασσάς K. είπε...

Πέραν του προορισμού αξιόλογο αποδείχτηκε και το ταξίδι, καθώς τα χιλιόμετρα που γράψαμε στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, με τις απανωτές στροφές στο δασικό τοπίο, διέφεραν τόσο, μα τόσο από τις καθημερινές μας μετακινήσεις.
Φτάνοντας βγάλαμε από την ησυχία του ένα ξύλινο τραπέζι εξοχής, μαθημένο στη γαλήνια συντροφιά των δένδρων που το περιτριγύριζαν. Σύντομα συνειδητοποιήσαμε το κακό που του κάναμε, καθώς βρεθήκαμε σε ανάλογη με αυτό θέση, εξαιτίας μιας κοπέλας της παρέας που είχε βαλθεί να μιλά ασταμάτητα. Έχουμε κάθε λόγο λοιπόν να ξαναπάμε...

Dream_Rider είπε...

Αν λειτουργεί ακόμα η αερολέσχη προτείνω να δοκιμάσεις...